onsdag den 2. februar 2011

Tur på ARoS og iPad abonnement :)

Som tidligere skrevet var jeg syg i sidste uge, og nu er turen så kommet til mine klasse kammerater, så i dag har vi kun været to i min klasse. Det var nu også hyggeligt nok. Vi tog en tur på ARoS, og forsøgte at komme op i rådhustårnet, hvilket ikke kunne lade sig gøre :(.


Da vi var inde i byen var der godt nok mange Onefone reklammer!! De var uden på en del af bybusserne, inde i dem og som omslag på ihvertfald to gratisaviser. Og lur mig om ikke også jeg ser en af deres TV reklammer i fjernsynet senere :) Det er da en ret så ridsig markedsføring! Nu er det ikke sådan jeg skifter mobiselskab hver 3. uge, men jeg køber ikke et produkt bare fordi der er tonsvis af reklammer for det. Jeg køber for det meste ting jeg vil brug for eller syntes er fede. Og Onefones "tilbud" er da ikke så meget bedre end alle de andre abonnementer men kan få fingrene i.

Jeg har faktisk selv lige fået et nyt abonnement til min iPad. Man får 1 GB om måneden for 250 kr. Altså et års abonnement med 1 GB data om måneden for 250 kr. :)

Og nu vi er ved det med iPad, så har Apple her til eftermiddag præsenteret iPad magasinet The Daily. Det er vist nok, kun for folk som bor i USA, så det er ikke så meget for os danskere.

Det var lige det for nu. Forstæt god uge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar