mandag den 31. januar 2011

Lang tid siden

Det er ved at være et godt stykke tid siden, jeg sidst har skrevet et på ord herinde på bloggen. Men jeg har faktisk været syg siden i mandags - altså mandag den 24. januar :) I mens jeg har været syg har jeg for det meste bare ligget og set TV og sovet. Ellers er der ikke rigtigt sket noget nyt for mig, men så må vi jo nok lige runde Apple hjørnet :)


Det er vist noget med at de vil droppe deres mus, og i stedet lave kamrerare i deres tastaturer. Jeg tror dog ikke helt på at det kan lave sig gøre foreløbig. Hvordan skulle man kunne spille Counter-Strike og lave Photoshop eksempelvis??

Apple holder også pressemøde sammen med News Corp på onsdag, hvor de vil præsentere iPad magasinet "The Daily". Samtidig går der også rygter om at Apple vil præsentere IOS 4.3! Det pressemøde er ihvertfald noget af det, jeg glæder mig mest til i denne har uge... P.S., bare kald med Apple-freak :-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar