mandag den 17. januar 2011

Anmeldelse af iPhone dock

Som jeg tidligere har skrevet, så købte jeg for omkring to uger siden en dock til min iPhone. Nu har jeg så haft den i et par uger, og jeg bruger den en hel del. Når jeg sidder ved mit skrivebord, sætter jeg for det meste min iPhone i den. Det samme gælder når jeg går i seng. Så står den på mit natbord og opladerer.


Efter jeg havde brugt den lidt, fandt jeg ud af, at der er lavet to huller nederst i docken. De er selvfølgelig til højtaleren og microfonen.


Men når den står på skriverbordet, må den gerne være lidt mere skrå. Det kan være en smule svært at se skærmen på grund af lyset. Ellers syntes jeg, at den har et ret fedt design, men det har de fleste ting Apple laver :)

I mit første indlæg om den fik jeg vist ikke skrevet, at bag på docken er der en lyd-udgang til et headset samt indgang til opladeren.

Hvis jeg skal give den en karakter på en skala fra 1 til 10, hvor 10 er højest, må det blive 8'er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar